Veel gestelde vragen
Help & FAQs
Klachten en opmerkingen
Mocht u een klacht of opmerking hebben over de bestelde producten, de verzending of een opmerking hebben over de webwinkels. Stuur dan een e-mail via onze contact pagina of aan het e-mail adres support@gitaarsnaren.nl. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Als u de e-mail via onze contactpagina verstuurd, dan zult u hier een ontvangstbevestiging op krijgen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) of terecht bij Europese online geschillenplatform (ODR) ( http://ec.europa.eu/consumers/odr/ )
Als u de e-mail via onze contactpagina verstuurd, dan zult u hier een ontvangstbevestiging op krijgen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) of terecht bij Europese online geschillenplatform (ODR) ( http://ec.europa.eu/consumers/odr/ )